Sista dagen.


Sitter nu på jobbet och jobbar mina sista timmar här, sen e det dags att börja nya jobbet :) 
Känns väldigt konstigt det här. Blir känslosamt att lämna N. 
Speciellt när hon precis frågade när jag skulle komma nästa gång varpå jag svarade att jag inte visste. 
Och då säger hon "men du kommer väl igen" Åhh! Inte lätt att förklara 😞

Det ska iaf bli väldigt skönt att slippa jobba kvällar, nätter o helger! 
Äntligen kan man planera in saker igen! 

Snart påskledigt! 
Så underbart!
Vi ska åka å kolla på bil, måste verkligen bestämma oss vad vi vill ha för ngn. 
Men det finns ju så många fina! 
Jag vill väldigt gärna ha en Suv 😊 och jag tror att M är väldigt inne på det med. 
På fredag blir det Göteborg Horse Show med min darling! 
Och på lördag påskmiddag hos mamma o pappa. 
Äntligen får vi mysa med Julian igen 😍


Lille Toker 😉


Allmänt | |
Upp